Exprimarea acordului cu termenii și condițiile acestui site este o condiție obligatorie pentru a putea trimite documentul a cărui procesare este solicitată.
I. INTRODUCERE
Firma IN-PORT TRANSLATIONS S.R.L., denumită în continuare „Compania” activează în domeniul traducerilor și are sediul social în Zalău, str. Avram Iancu, Nr. 54, Bl. N6, la parter, având codul unic de înregistrare 51067714, respectiv numărul de identificare unic la nivel european ROONRC.J2024050816002. Compania își desfășoară activitatea online, dar și pe teren, preluând documente pe care apoi le procesăm în direcția solicitată de către client.
II. DEFINIȚII
Compania, firma – firma IN-PORT TRANSLATIONS S.R.L.
Site – www.in-port.ro
Aplicație – serviciul prin care este trimise solicitarea pentru ofertare și traducere, respectiv datele de contact ale utilizatorului și documentele pentru care se solicită oferta.
Utilizator – Persoana fizică reprezentantul persoanei juridice care folosește site-ul nostru și/sau aplicația.
Solicitant – persoana care solicită traducerea în scris.
Traducător – persoana care efectuează traducerea sau interpretarea
Oferta – propunerea firmei, care include prețul inițial, respectiv data propusă pentru livrare.
Oferta actualizată – propunerea modificată trimisă în cazul în care traducătorul constată că acest lucru se impune.
Părți – Compania, traducătorii, solicitanții
III. SERVICIILE OFERITE
- Firma noastră preia documente și cereri on-line, le distribuie traducătorilor cu care colaborează. Aceștia sunt cei care întocmesc o ofertă de preț și o înaintează firmei noastre sau direct utilizatorilor. Atunci când este nevoie de prezentarea documentelor-sursă pentru a constata autenticitatea sau originalitatea lor, acestea vor fi colectate de către traducător sau predate de către solicitant conform înțelegerii dintre părți.
- Sunt preferate documentele în format ușor de vizualizat (PDF, .doc, .docx), dar sunt acceptate și fotografiile realizate folosind camera telefonului.
- Predarea documentelor originale și ale traducerilor se poate face în urma deplasării traducătorilor sau prin deplasarea solicitantului la adresa stabilită, conform înțelegerii dintre părți. Acolo unde nu sunt folosite documente originale, relația dintre părți se poate desfășura exclusiv online (încărcarea documentului și/sau a cererii – ofertare – solicitare – livrare – plată).
- În cazul serviciilor de interpretariat, acestea se vor desfășura la adresa solicitată.
IV. RESPONSABILITĂȚILE PĂRȚILOR
- Serviciul nostru de încărcare a documentelor online se bazează pe buna credință a utilizatorilor. Pentru buna funcționare a acestui proces, aplicația noastră solicită utilizatorilor să folosească datele reale de identificare, pentru a putea fi contactați de reprezentanții și traducătorii noștri în vederea ofertării. Se interzice trimiterea de documente sub identitate falsă sau folosind date de contact nereale.
- De asemenea, evaluarea documentului se face gratuit și nu implică niciun fel de răspundere legală pentru utilizatorii serviciilor noastre, altele decât cele prevăzute în acest document. Solicităm așadar atenție la încărcarea documentului și trimiterea acestuia. Compania noastră nu va putea fi considerată răspunzătoare de lipsa de răspuns la solicitările trimise de utilizatorii care au completat incorect formularul de contact sau oricare dintre secțiunile acestuia. Îndeobște încercăm să contactăm printr-o modalitate alternativă utilizatorii care au completat greșit o anumită secțiune a formularului de contact, dar facem acest lucru din bună credință și fără a avea obligații legale în acest sens.
- Solicitarea sau renunțarea la traducere este realizată prin răspunsul dat la oferta primită din partea companiei noastre prin e-mail, SMS sau mesaj WhatsApp, se va face trimițând un mesaj cu conținutul DA sau NU, în funcție de opțiunea utilizatorului de a efectua sau nu serviciile solicitate la prețul oferit. Compania noastră își rezervă dreptul de a modifica oferta inițială prin schimbarea prețului sau a termenului de execuție, folosind aceeași procedură ca în cazul trimiterii ofertei inițiale. În acest caz, utilizatorul va fi contactat cu noua ofertă, urmând că acesta să răspundă cu DA sau NU. În oricare din situațiile menționate mai sus utilizatorul nu răspunde în termen de 15 minute – pentru ofertele pentru aceeași zi lucrătoare, 1 h – pentru lucrările care trebuie finalizate în următoarea zi lucrătoare, 2 h – pentru lucrările care trebuie finalizate în următoarele 48 de ore, respectiv în termen de 24 h – pentru ofertele pe termen mai lung, aceasta lipsă de reacție va echivala cu un răspuns negativ, iar firma noastră va renunța la a procesa documentul primit.
- Se interzic folosirea repetată a serviciului cu scopul de a îngreuna funcționarea site-ului sau activitatea administrativă a personalului nostru, trimiterea de documente sau fișiere virusate țin de criminalitatea informatică și vor fi pedepsite conform legislației românești în vigoare. Ne rezervăm dreptul de a solicita daune interese persoanelor care încearcă să blocheze serviciul oferit de noi prin trimiteri repetate ale aceluiași document, prin folosirea de date personale nereale, prin trimiterea de fișiere dăunătoare, prin folosirea de aplicații informatice care trimit automat documente și completează automat formulare electronice, sau care accesează neautorizat informațiile primite de la utilizatorii serviciilor oferite de companie.
- Este interzisă folosirea formularului de contact pentru trimiterea de materiale comerciale, broșuri, reclame, postere, sau orice alt tip de documente, altele decât cele pentru care se solicită ofertarea în vederea traducerii și procesării lor.
- Este interzisă trimiterea repetată aceluiași document folosind formularul de contact, acest lucru putând duce la blocarea sau la îngreunarea serviciului nostru online. Confirmarea expedierii documentului dumneavoastră constă în mesajul primit pe ecran („Mulțumesc! Te voi contacta în cel mai scurt timp”).
- Se interzice folosirea limbajului licențios sau ofensator în oricare dintre secțiunile site-ului nostru. De asemenea, sunt interzise materialele care incită la ură, discriminare, sau care au un caracter xenofob, rasist sau jignitor.
- Responsabilitatea legală exclusivă asupra traducerilor revine traducătorilor care au efectuat aceste traduceri. Compania noastră nu se face răspunzătoare în niciun fel de eventualele efectele financiare, juridice sau de altă natură care nu sunt dorite rezultate în urma folosirii documentelor primite sau a întârzierilor datorate lipsei energiei electrice de la rețea, lipsei semnalului de internet, programului birourilor notariale sau ale altor persoane juridice cu care colaborăm, sau întârzieri de orice altă natură. Responsabilitatea legală pentru eventualele documente deteriorate, pierdute sau înstrăinate de către traducători revine exclusiv acestora.
- Compania și traducătorii realizează sensibilitatea informațiilor cu care se lucrează și importanța păstrării secretului profesional în ceea ce privește aceste informații. Responsabilitatea juridică pentru eventualele daune pricinuite de dezvăluirea parțială sau totală a acestor informații va reveni părții vinovate.
- Solicitarea sau renunțarea la traducere este realizată prin răspunsul dat la oferta primită din partea companiei noastre prin e-mail, SMS sau mesaj WhatsApp, se va face trimițând un mesaj cu conținutul „DA”, respectiv „NU”, în funcție de opțiunea utilizatorului de a efectua sau nu serviciile solicitate la prețul oferit. Compania noastră își rezervă dreptul de a modifica oferta inițială prin înaintarea unui alt preț sau schimbarea termenului de execuție, dacă apar dificultăți în execuția traducerii, altele decât cele luate în calcul la evaluarea inițială, urmând a se folosi aceeași procedură ca în cazul ofertei inițiale. În acest caz, utilizatorul va fi contactat cu noua ofertă, urmând că acesta să răspundă cu „DA” sau „NU”. În oricare din situațiile de mai sus utilizatorul nu răspunde în termen de 15 minute în cazul ofertelor pentru aceeași zi lucrătoare, 1 h în cazul ofertelor pentru a următoarea zi lucrătoare, 2 h în cazul ofertelor pentru următoarele 48 de ore, respectiv în termen de 24 h pentru ofertele pe termen mai lung, aceasta va echivala cu un răspuns negativ, iar firma noastră va renunța la a procesa documentul primit.
- Compania noastră se obligă să șteargă definitiv toate documentele pentru utilizatorii care renunță la traducere în urma ofertei, acest lucru urmând a fi dus la îndeplinire atât în cazul documentelor din adresa de mail, cât și al celor stocate pe discul calculatorului sau în memoria dispozitivului folosit pentru vizualizarea documentelor primite de la utilizatori. De asemenea, secretul profesional este asigurat pe tot parcursul activității noastre, dar și în cazul în care solicitantul alege să renunțe la serviciile noastre. Astfel, în cazul refuzului ofertei trimise de noi, nu vom înainta documentele și/sau datele personale ale utilizatorului site-ului nostru către alte persoane sau entități juridice în scop comercial, sau/și în niciun fel de alte scopuri. De asemenea, în cazul în care alegeți să lucrați cu noi, compania noastră nu va înainta datele personale ale utilizatorilor site-ului altor persoane sau entități juridice, altele decât personalul și traducătorii noștri.
- Pentru detaliile de plată pot fi folosite oricare dintre datele de contact primite. Astfel, lucrările a căror executare este solicitată pot fi plătite în avans sau la primirea lucrării, după cum se stabilește de către traducător împreună cu solicitantul documentului. De asemenea, metoda sau instrumentul de plată folosite pentru achitarea facturii emise de traducător (transfer bancar, virament, prin cartea de credit sau de debit, bani lichizi) vor fi stabilite tot împreună.
- Pentru traducerile legalizate cu încheiere notarială este nevoie de documentul original. Compania noastră nu răspunde pentru cazurile în care notarul refuză legalizarea traducerii din cauze ce țin de documentul tradus (lipsa documentului original, modificări neautorizate ale documentului, documente ilizibile, etc.).
- Pentru notificări și informații suplimentare, ne găsiți în secțiunea contact.